Forever 'til the end of time

2012-06-30 @ 22:40:50 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Nån månad gammal bild på mig och Sophie.
 
 
Dålig bloggning från min sida vill jag säga, har faktiskt inte riktigt nån anledning, har inte gjort så mycket intressant bara.
Under veckan har jag varit med Sophie, varit på stan, tagit nya kort till pass, och massa sånt.
Idag var jag på stan med pappa han behövde nya shorts och sånt, där åt vi lunch och hälsade på mamma som jobbar där och så, mysigt.
Imorgon ska jag åka ner till Helsingborg med mamma och passa mina kusinbarn, världens sötaste små grabbar! Åker hem därifrån på onsdag, men eftersom Malin och Sophie ska åka iväg nu antar jag att jag får ta hand om bloggandet denna veckan så jag får väl ta med min dator.
OCH TILL MALIN OCH SOPHIE, SKYNDA ER HEM FRÅN MALTA, KOMMER SAKNA ER SOM TUSAN!
 
Puss /Hilda
 

Heeej!!!

2012-06-30 @ 14:40:00 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Hej, bloggen hej allt här och hej på er som läser!
jag har inte kunnat blogga på 100 år.. för har vrit iväg på öland och massa annat skit.. och har ju ingen dator mer en här hemma, och har varit över allt utokm hemma ska nu veta! och mobil bloggen funkar inbte vet inte vad som hänt alls! men ni får ha det jätte bra för idag sticker jag till MALTA så kan inte blogga på typ en vecka för mobil bloggen går ju inte! så om ni vill ha koll på vad jag gör kolla in min egna blogg --> www.malinhaggblad.devote.se

Dag 22!

2012-06-30 @ 13:48:42 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
 
Ingenting för tillfället! 
 
/Sophie

Fotat, fikat och badat!

2012-06-30 @ 13:47:03 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Har nästan precis kommit hem från en underbar övernattning med Tova!
Vi fotade lite, som jag skrev i förra inlägget, men vi fikade och badade lite också, mysigt värre! 
Vi badade i sjön, inte så kallt faktiskt, men när vi kom hem badade vi i hennes bubbelpool, SKÖNT SOM TUSAN!
 
Här kommer lite bilder från kvällen.
 
 
 
 
 
 
/Sophie
 
 

Tova!

2012-06-29 @ 17:20:53 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Nu sitter jag i åryd och skriver lite från Tovas storasysters dator! 
Jag och Tova ska fota lite snart och sen ska vi bada i bubbelpoolen.
Vi ska fota lite olika saker, inte riktigt bestämt än vad!
 
Lägger in en oldie bara för att jag inte har några andra bilder!
 
/Sophie

Dag 21!

2012-06-28 @ 22:59:29 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
 
 
/Sophie

Bilderna!

2012-06-28 @ 22:58:01 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Här kommer några av bilderna som jag var ute och tog nyss! 
 
 
 
 
 
/Sophie

Ut och fota!

2012-06-28 @ 21:13:05 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Ska ut och fota nu, riktigt fint ljus ute! 
Bilderna får ni se sen! :)
 
/Sophie

Evedal!

2012-06-28 @ 21:11:09 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Idag har jag varit på evedal med Stina och Ellen! 
Vattnet var faktiskt varmare än vad jag trodde att det skulle va, det var jätte skönt! 
 
Malta om 3 dagar, glaaad!
Slänger in lite bilder också.
 
 
/Sophie
 
 

Fotat!

2012-06-28 @ 00:21:40 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Idag har jag varit med hilda och fotat lite, eller ja, klockar är ju 00.21 så, igår om man ska vara exakt! 
Världens bästa vän. <3
 
 
 
jag var oseriös på sista bilden..
 
/Sophie

WOOP WOOP

2012-06-27 @ 14:53:20 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Hej! Har inte bloggat på ett tag för jag har varit i min sommarstuga och där finns typ inget internet så jag gör ett snabb inlägg nu!
Idag ska jag typ va med Sophie, men hon skulle packa först men så hittade hon inte sin väska och sen satt hon vid datorn och blablabla men jag tror hon kommer snart :)
det var allt! och glöm inte att följa mig på instagram där jag heter hildanilsson , woop woop!
 
~ Hilda

Dag 20!

2012-06-26 @ 16:25:08 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
 
 
/Sophie

Som vanligt

2012-06-26 @ 15:40:27 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Som vanligt har jag ingenting att göra, skulle varit med Hilda men hon orkade inte.
Så jag har väntat på henne hela dagen och inte gjort någonting, tråååkigt! 
Längtar tills Stina och Malin kommer hem från Öland, har saknat dom, mycket.
 
Lite bilder på Malin, Stina.
 
 
 
 
/Sophie

Wallander - Mastermind

2012-06-25 @ 22:55:56 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Sitter här i soffan och tittar på Wallander - Mastermind och äter domdär supersura godisarna från gränna, det går inte fort att äta upp dom eftersom det gör otroligt ont i tungan efter ett par stycken..
Någon av er som sett filmen?
 

Nu när jag tänker på det så försvinner frågestund's inlägget när jag skickar iväg detta och jag skulle bara meddela att vi snart kommer svara på alla frågor!
 
bildkälla.
 
/Sophie

Inget för mig!

2012-06-25 @ 13:12:43 Vardag
{ 1 Kommentarer }
Jag har otroligt tråkigt just nu..
Känner för att fota och konstigt nog shoppa, jag brukar inte gilla att shoppa men nu är jag sugen på det! 
Har ingen att va med, alla är vid sina sommarstugor eller annat, tråkigt.
Nu sitter jag och tittar på Abduction och äter lite godis, mums! 
 
Här får ni en bildbomb med oseriösa bilder!
 
 
 
 
 
/Sophie
 

England - Italien

2012-06-24 @ 21:21:16 Vardag
{ 2 Kommentarer }
Sitter i soffan och tittar på EM-matchen mellan England och Italien, tredje kvatsfinalen!
Heja England! 
Har precis ätit supersura godisar från gränna, min tunga gör sjukt ont..
Men dom var skit goda iallafall! 
 
Bild källa.
 
/Sophie
 

Header!

2012-06-24 @ 11:31:18 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Just nu har vi ingen header, eller jo, en som hängde med till designen.
Men vi ska snart ta och fixa en!
 
Glöm inte ställa en fråga på "Frågestund" inlägget lite längre ner innan du går!
Lägger in en oldie också!
/Sophie

Dag 19!

2012-06-24 @ 10:24:00 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
 
 
/Sophie
 
 

Dålig bloggning!

2012-06-24 @ 10:21:45 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Nu under midsommar har det varit riktigt dålig uppdatering här på bloggen, men ingen av oss har haft tillgång till en dator vad jag vet och ingen kommer heller in på appen i mobilen.
Men nu så kommer det igång igen!
Nu sitter jag i min sommarstuga i Blekinge som vi ska åka hem ifrån idag, jag firade midsommar i Blekinge men inte i min sommarstuga utan hos några andra.
Vad har ni gjort på midsommar?
 
 
/Sophie

Dag 18!

2012-06-22 @ 11:27:42 Vardag
{ 1 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
 
Min mormor. <3
 
/Sophie

Midsommar!

2012-06-22 @ 10:20:28 Vardag
{ 1 Kommentarer }
Först vill jag bara säga, glad midsommar alla! 
Sen så kommer jag inte blogga mer idag eftersom jag ska till Blekinge och fira. Av någon konsig anledning kommer jag inte in på mobilappen..
Nu ska jag duscha och äta lite sen drar vi! 
Ha det bra alla! 
 
Google bild.
 
/Sophie

Tjeckien - Portugal

2012-06-21 @ 21:51:29 Vardag
{ 1 Kommentarer }
Sitter i soffan och tittar på första kvatsfinalen i EM, Tjeckien - Portugal!
Själv hejar jag på Tjeckien, vilket lag hejar du på?
Glöm inte ställa en fråga innan du går! Några inlägg längre ner hittar du "Frågestund"
 
 
 
/Sophie

Malin

2012-06-21 @ 14:09:26 Vardag
{ 1 Kommentarer }
Linnea orkade inte va, eller hur det nu var!
Så det blev Malin istället, vi fotade lite och nu är hon och snackar lite med Ellen och hennes lillasyster är här, orkar inte förklara hur det gick till..
Här är några bilder som vi tog! 
 
 
 
 
/Sophie

Linnea

2012-06-21 @ 10:54:09 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Vaknade vid ungefär 10.30 idag, åt frukost ute - HÄRLIGT!
Nu sitter jag här och väntar på att Linnea ska svara på sms, ska va med henne idag! 
Det kommer bli roliigt, även om jag inte vet vad vi ska göra.
Dålig som jag är har jag inget mer att skriva, hejdå! 
Glöm inte ställa en fråga på "Frågestund"s inlägget lite längre ner innan du går!
 
 
/Sophie

Dag 17!

2012-06-20 @ 22:39:38 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
 
Jag har många, Hungerspelen, Abduction, Harry Potter, Poseidon och några till.
 
/Sophie

Matchen

2012-06-20 @ 22:24:33 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Vi vann med 6-1 i matchen, om jag ska vara ärlig så spelade vi inte så superbra i första halvlek men sen kom vi igång igen! 
Det tog sin lilla tid innan vi kom iväg pga trafikolyckor och sånt, tror vi kom en halvtimme försent. Vi kom hem ungefär klockan 22.00.
Glöm inte ställa en fråga innan du går! Kommentera din fråga på "Frågestund"s inlägget lite längre ner.
 
 
/Sophie

Slappdag

2012-06-20 @ 18:15:00 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Yes, idag har jag haft en riktig slappdag, bara suttit med datorn typ, vaknade vid ett för jag gick och la mig typ halv fem!
Imorgon ska jag åka till min farmor och farfars sommarstuga i Grisbäck och det finns inte så bra internet där så det blir nog inte så mycket bloggande från min del denna helgen.
Sitter vid pappas dator för min har fått ett virus så jag har inga bilder :/


~ Hilda

Fotboll!

2012-06-20 @ 15:30:48 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Om en timme är det dax för samling och vi ska åka till göteryd för att spela en match! 
Det ska bli roligt, som alltid!
Idag vaknade jag ungefär klockan 12.00 och har inte gjort så mycket idag faktiskt.. 
Det var allt jag hade att säga, glöm inte ställa en fråga på frågestundsinlägget! 
 
/Sophie

Frågestund!

2012-06-19 @ 14:59:07 Vardag
{ 25 Kommentarer }
Nu ska vi ha en frågastund här på bloggen, vi svarar på frågorna i ett videoinlägg sen! 
Så, ställ många frågor! 
Ställ frågorna genom att kommentera detta inlägget.


Dag 15!

2012-06-19 @ 13:14:02 Vardag
{ 1 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen



/Sophie

Ny blogg.se..

2012-06-19 @ 11:37:34 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Blogg.se har uppdaterat sig nudå, iallafall på insidan!
Jag tycker det är lite rörigt, men man vänjer väl sig, hoppas jag.
Hur som helst, idag ska jag iallafall va med Hilda, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert hur roligt som helst, det är ju Hilda!


/Sophie

Ingenting att göra!

2012-06-18 @ 13:14:16 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Nej, usch så tråkigt!
Har absolut ingenting att göra just nu, får väl ta och va med en kompis eller något, såhär tråkigt kan man ju inte ha på ett sommarlooov!
När jag ändå håller på kan jag ju säga att "Fight for you - Jason Derulo" är en sjuukt bra låt, LYSSNA!
/Sophie

Pluttidutt :)

2012-06-17 @ 21:11:28 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Idag har jag fotat lite med Sophie och stina, super roligt! Ikväll blir det väl att chilla lite och så upp tidigt imon för att packa och fixa mej för att åka ut till åryd! Yähh, hoppas det blir bra! Ha det bra puss! :)


The vampire diaries

2012-06-17 @ 18:38:13 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Fan vad skönt med lov! Även fast det regnar och jag är halvsjuk..
Idag har jag varit med mamma och mormor i Rottne och sålt på loppis och just nu sitter jag här med pappa och tittar på The vampire diaries, skitbra program!



~ Hilda


Glömde!

2012-06-17 @ 15:37:46 Outfits
{ 0 Kommentarer }

Kom på att jag glömde en tröja som jag köpte!
Men här är den, som mobilbild!

Vero moda - 179.95kr

/Sophie


Bilder från igår

2012-06-17 @ 13:17:41 Foto
{ 0 Kommentarer }
Först vill jag bara säga att vi vann matchen med 3-0, toppen!
Sen, här kommer lite bilder från igår.
'
/Sophie

Match!

2012-06-17 @ 09:14:01 Outfits
{ 0 Kommentarer }

Snart ska jag iväg för att spela fotbollsmatch mot hovshaga, kulkulkul!
Det var väl allt jag skulle säga..

/Sophie


Fotat!

2012-06-16 @ 22:47:25 Foto
{ 0 Kommentarer }
Brunetten - Stina
Blondinen - Ellen
/Sophie

Hej

2012-06-16 @ 22:46:32 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Först vill jag bara säga SJUKT SNYGGA KLÄDER SOPHIE!

Aa idag åkte jag till Öland! Wihoo ha varit med Frida och gjort lite saker! Nu ska jag sova är Pisa trött imon ska jag hem och chilla , kanske är med någon kompis men vi får se :) ha de bra PUSS :)


Shoppat!

2012-06-16 @ 17:50:26 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Kom precis hem från Grand samarkand!
Uselt väder, regn och åska..
Men jag fick lite nya kläder till min garderob iallafall!
Pieces - 179.95 kr


Linne - Gina tricot -  99kr
Shorts - H&M - 199kr
Bandeau - BIK BOK - 129kr


Linne - Vero Moda - 129.95 kr
Shorts - Vero Moda - 259.95 kr


New Yorker - Överdel 139kr - Underdel - 89kr

/Sophie

SUMMER 2012

2012-06-15 @ 22:50:40 Vardag
{ 0 Kommentarer }

NU ÄR DET JU FÖRFAN SOMMARLOV!!
Fyfan vad skönt!
Idag hade vi först skolavslutning sen stack jag, Sophie, Frida och Malin upp till vår gamla skola och hälsade på lite sen åkte Sophie och jag hem och stekte fiskpinnar och tog lite kort och så!
Sen skulle Sophie på Stina och Ellens skolavslutning då åkte jag hem och bakade lite, ah det var väl allt, ha ett bra sommarlov alla! 


~ Hilda


Sommar Fest!

2012-06-15 @ 21:27:48 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Sommar fest med mina bitchar till älsklingar!! Vi har badat skrikit festat cyklat pratat m.m. :) ha de bra nu på SOMMARLOVET!!


Skolavslutning

2012-06-15 @ 17:45:57 Outfits
{ 0 Kommentarer }

Är påväg hem från Stina och Ellens skolavslutning!
Vår var klockan 8.20 till klockan 10.00 tror jag, efter den så åkte jag, Hilda, Frida och Malin upp till högstorp för att hälsa på några kompisar. Efter det så cyklade jag och Hilda hem för att steka lite fiskpinnar! Vi tog lite kort också, kanske kommer någon senare eftersom jag skriver på mobilen nu.


/Sophie


Kvällsmys!

2012-06-14 @ 20:33:43 Outfits
{ 0 Kommentarer }

Myser lite forever alone med smält blockchoklad och hallon, så himla gott!
Ska titta på fotboll nu, Spanien - Irland, ciaoo


/Sophie


Don't worry, be happy

2012-06-14 @ 19:23:54 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Har haft en jättemysig dag! Vi hade klassens dag idag så vår klass åkte ut till Evedal och där spelade vi volleyboll, brännboll, en del badade och massa! Det var verkligen iskallt i vattnet!!
När vi kom hem så var jag lite med Sophie och vi drack varm choklad och tittade på tv för vi var frusna, jag var så trött att jag somnade haha!
Men dagen har varit supermysig! 




Hade ingen bild från dagen så ni får en Malins bild i repris!

~ Hilda


Njuter av livet!

2012-06-14 @ 14:11:18 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Sitter i soffan och myser, efter en av världens bästa vecka som snart är slut ! Ska bli super kul att sluta skolan men ändå inte kommer sakna en hel del.. Ha de bra puss :)


Evedaaaaaaaal!

2012-06-14 @ 08:44:13 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Sitter här och väntar på att klockan ska bli 9.00 så jag kan åka till evedal med klassen!
Först ska jag förbi mamma och hämta min bikini och sen ska vi hämta upp Frida, Anea och Hilda.
Det kommer bli kul, hoppas jag och tror det med!
Vi ska spela volleyboll och om man vill får man bada, även om det regnar tänker jag bada, ohja!
Lite offtopic här men, jag skulle vilja ha en liten frågestund här och sen svara på frågorna i ett videoinlägg!
Men jag måste ju såklart höra med Malin och Hilda först ;)
/Sophie

VATTENKRIG

2012-06-13 @ 15:06:04 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Som Sophie skrev så hade vi vattenkrig i skolan idag, på eftermiddagen.
Fyfan va kul det var! Alla som ville från skolan fick vara med så det var massa elever och lärare, älskar verkligen vattenkrig, det här måste man vara med på i åttan och nian med!
Den ända nackdelen är att nu när jag kom hem är jag jättekall.
Och följ mig gärna på instagram med @hildanilsson


Har verkligen inga bra bilder på min dator, så det blir några sånna här random oftast!


                                                                       ~ Hilda

Vattenkriig!

2012-06-13 @ 08:52:35 Vardag
{ 0 Kommentarer }
YES, äntligen!
Snart cyklar jag iväg till skolan, helt vanlig skola först med sen på eftermiddagen så blir det vattenkrig!
ÄLSKAR vattenkrig, roligaste som finns. Hela skolan ska vara med, tror jag, de flesta iallafall.
Vad tycker ni om vattenkrig? Kommentera!

Random bild..


/Sophie

Shoppat skolavslutning klänning :)

2012-06-12 @ 20:08:11 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Varit och shoppat lite med Tova och mamma, det blev ett par shorts och 2tröjor + någon salvsak :) ha en rolig kväll för det ska jag puss och förlåt för lite bloggning :(


Skolavslutningsklänning!

2012-06-12 @ 17:31:29 Vardag
{ 1 Kommentarer }
Var hos mamma nyss och provade min skolavslutningsklänning som hon köpte när hon var i Spaninen!
Jag tyckte om den väldigt mycket, bild kommer på fredag.
Vad ska du ha på skolavslutningen? Kommentera!
En bild jag tog för ett tag sen!

/Sophie

Sommarskoj!

2012-06-12 @ 07:47:24 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Snart cyklar jag iväg till skolan dåå..
Idag är det något som kallas för "Sommarskoj" på eftermiddagen, där får man uppträda med vad man vill och så, men man måste ha anmält sig innan såklart.
Det ska bli roligt att titta på, själv var man med i julas tillsammans med en kompis, fast då heter det "Julkul".
Nu måste jag dra, ciao!
Bild från igår, mobilbild. Inlägget från mobilen ville inte komma upp så jag tar väl bilden nu ist, var iaf vid växjösjön igår med Frida, Anea och Hilda! Bilden är inte så fin.. hehe.
image description

Sverige - Ukraina

2012-06-11 @ 22:51:22 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Matchen mellan Sverige och Ukraina slutade precis..
2-1 till Ukraina blev det.
Sverige började med 1-0 sen kom Ukraina ikapp och ja, vann.
För er som inte tittade och har facebook så  tror jag faktiskt inte att någon har missat det, blir det mål för något av lagen fylls FB med antigen "JAA, ÅH VAD BRA ZLATAN" eller "neeeeeeeeeeej åh vad dåligt!!"
Sen kommer det någon som skriver helt normalt, "2-1 till Ukraina.."
Men har man itne facebook eller kompisar på fb som skrivit eller tittade på matchen så, ja nu vet ni!
/Sophie

Kom precis på att det är söndag

2012-06-10 @ 19:50:52 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Har inte bloggat på ett tag nu, har inte gjort något speciellt och i går var våra grannar här så kunde inte skriva då!
Idag så var jag med Ronja, vi tittade lite på videos, lagade mat, gick på grand, sen skulle hon åka på teater och sen dess så har jag bara suttit vid min iPad och kollat lite på instagram!



Detta är verkligen min humor, ni måste titta på den, hahahahahahah!




~ Hilda

Dag 14!

2012-06-10 @ 17:21:02 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
image description
<3

/Sophie

Fotat!

2012-06-10 @ 17:08:19 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Nu har jag kommit hem från Stinas häst-hoppnings tävling eller vad man ska säga..
Jag tog med mig kameran och fotade lite, bilderna är inte superbra, men helt okej!
/Sophie

Pretty Little Liars

2012-06-09 @ 14:42:21 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Ligger här i soffan och tittar på Pretty little liars på datorn, världens bästa serie!
Säsong 3 har kommit och jag är inte klar med 2an än så jag måste titta ikapp.
Ni som inte sätt det, titta! Ni kommer inte ångra er.
Fast man måste börja från början annars kommer man inte förstå någonting, men det är värt det.
Nu ska jag fortsätta titta, ciaaao!
/Sophie

Härligaste känslan!

2012-06-07 @ 21:11:14 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Har precis kommit hem från en fotbollsmatch som vi vann med 4-1.
Någonstans i mitten av matchen fick jag en boll i magen och tappade andan, den härligaste känslan i hela världen är när man får tillbaka andan. Men för att få den måste man "lida" lite och det innan är hemsk!
När jag kom hem duschade jag, eftersom jag glömde ta med mig ombyteskläder, ops..
Sen åt jag Bullens varmkorv, muuuuuuums! Bara jag som älskar det?
Nu sitter jag här och skriver och tittar på Criminal Minds, bara jag som älskar sånna program med?
Som Hilda skrev så får ni gärna följa mig på instagram - sophiewillhammar (y)
/Sophie


FOLLOW ME

2012-06-07 @ 16:54:40 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Följ mig på instagram @hildanilsson !

Jag bygger, bygger upp och du river, river ner

2012-06-06 @ 20:26:07 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Idag så har vi varit lediga från skolan, vilket alla är väl, för det är Sveriges national dag! Dagen spenderade jag med Ronja, hon kom hit vid typ halv tolv i förmiddags och sen dess ar vi inte gjort så mycket, ätit lite glass, tittat på lillabloggen klipp, tittat på vampire diaries, cyklat, okej vi kanske gjorde en del men ändå!


Har bara gamla bilder på denna datorn eftersom jag inte har laddat över dom nya som jag hade på skoldatorn, men jag hittade en oldie på mig och Sophie när vi var i England i början av sexan, saknar ♥

~ Hilda


Dag 13!

2012-06-06 @ 19:21:01 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen
.
.
"May the odds be ever in your favor" ~ The hunger games.
"Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met"
"Be yourself because everyone else does already exists"

/Sophie

Äntligen!

2012-06-06 @ 18:51:54 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Äntligen är min Iphone hel igen!
Den har haft en spricka över halva skärmen ett tag nu, glasen pappa beställde tog sin tid att komma ;)
Skönt att kunna se hela skärmen och alla texter utan att behöva vrida på den!
Såhär såg den ut innan!


/Sophie

Ny design!

2012-06-06 @ 16:11:17 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Nu har vi en ny design.. igen!
Men det var bara för att den förra var så otroligt tråkig och grå.
Det var allt jag hade att säga om den nya designen.
Just nu stiter jag och tittar på Top Model efter en härlig fotbollsmatch som slutade 2-2.
Ska spela imorgon igen, ladda om och ge allt!


/Sophie

Fotboll!

2012-06-06 @ 10:29:27 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Snart drar jag iväg för att spela en fotbollsmatch i Sandsbro, kulkul!
Vi ska spela mot Sandsbro, om ni inte fattade det ;)
Dom är bra så det blir nog en rätt så jämn match, jämna matcher är alltid dom roligaste tycker jag! :)
Nej nu hinner jag inte skriva mer, ciaaoo!
En till oldie, tråkigt utan bild somsagt!


/Sophie

Dålig bloggning från min sida!

2012-06-05 @ 18:57:49 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Ja,  har inte  bloggat så mycket nu den senaste veckan.. har haft fullt upp med min egen blogg.. heheh dålig, jo tack jag vet.. men har ju blivit av med min älskling nu! R.I.P Rangnar (min dator) heheh så det kommer kanske bli några dator inlägg från min CP dator... annars kommer det för det mesta bli från mobilen så ni vet de!  Just nu sitter jag och smsar med en av mina bästisar och sen så vä´ntar jag även på en av dom, lilla tova.. ha det så bra PUSS :)

Min egna blogg --> www.malinhaggblad.devote.se

 Det har inte blivit någon prins en.. ;')
/Malin


Hejhej mobilinlägg!

2012-06-05 @ 18:39:32 Vardag
{ 0 Kommentarer }
I sommar kommer det bli fler mobilinlägg än datorinlägg för min del, skoldatorn borta och har ingen fungerande dator hemma just nu.
Men jag får nog en snart, hoppas jag!
Just nu sitter jag på pappas dator och skriver lite medans han är och tränar.
Om jag inte får en tillfällig dator som jag kan ha under sommaren så kommer jag nog inte lägga in så jätte många bilder på bloggen, tyvärr. Men några kommer iallafall!
En sak till, imon sticker mamma iväg till Alicante tillsammans med Malins mamma. ALLTID åker dom iväg, beronde rese-mammor om jag får säga det själv, man kan ju nästan tro att de bor utomlands ;)
En oldie som jag redan lagt in, men eftersom jag inte har någon annan och jag tycker det blir så tomt utan så ;)


/Sophie

Sjuk!

2012-06-04 @ 11:31:24 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Ligger här hemma i sängen och är halvdöd, orkar nog inte blogga så mycket idag, skulle bara säga det!
Hatar att vara sjuk, usch.


/Sophie

Sunday

2012-06-03 @ 22:16:09 Vardag
{ 5 Kommentarer }
Som ni kanske vet så var jag, Sophie, Frida, Tova och massa andra på liseberg igår, sjukt kul var det! Jag hade typ aldrig åkt någonting innan, har inte vågat, men igår så åkte jag faktiskt lisebergbanan, balder, uppskjutet för första gången! Läskigt men kul! När vi kom hem vid typ klockan 2 mitt i natten så sov Frida, Sophie och Tova över hemma hos mig och så vaknade vi inte förräns klockan 1 på dagen hahah, då åt vi lite frukost sen åkte Sophie hem och då satte jag, Tova och Frida på en film men sen skulle Tova hem så var Frida kvar en stund men sen åkte hon med och sen dess har jag inte gjort så mycket, duschat, ätit och vilat. Och nu sitter jag och tittar på lite Big bang theory på datorn, så nu ska jag sticka, puss!


Världens bildbrist så här får ni en bild på den här otroligt söta tanten ♥

~ Hilda

Sova över med Ellen!

2012-06-02 @ 23:20:39 Vardag
{ 0 Kommentarer }
ja nu efter festen blev det att sova hos ellen pellen! :D ska bli super snart ska vi få lite ben&jerry :')
Hade en sjukt mysig kväll med kusinerna! och det blev för MYCKET mat hahah! :) men det va TOPPEN gott :D Ha en bra kväll imon ska jag och ellen gå och kolla när sesselja spelar Teater, Puss :)

/ Malin

IGÅR :))

2012-06-02 @ 09:21:57 Vardag
{ 0 Kommentarer }

Ja, igår va dagen toppen! Va med några bästisar och gjorde en super rolig film! Och sen på kvällen myste jag med dom sen sov vi över, men nu har jag gått hem från Sophie där vi sov, för som hon skrev ska hon till Liseberg! Hihi puss! :)


Tråkig design!

2012-06-02 @ 08:21:34 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Designen på bloggen är vääldigt tråkig just nu, men när headern kommer in och textfärgen är fixad dåså! :)
Det var bara det jag skulle säga om designen och jag kommer antaligen inte blogga mer idag eftersom att jag åker till liseberg snart, WIHOO!

/Sophie

I believe in second chances, i just don't think everyone deservs them.

2012-06-01 @ 22:24:21 Vardag
{ 0 Kommentarer }


sitter och myser med Gooosisarna! Det blir att sova hos sophie eftersom jag MÅSTE för mamma låvade ut min säng till en 22åring som heter anton käns ju sådär.. ;) hahah nä men ni få ha det bra puss!


Dag 12!

2012-06-01 @ 15:37:55 Vardag
{ 0 Kommentarer }
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: en bild som visar hur du mådde förut
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på en tid du saknar
Dag9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästavän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En bild på de jag köpte senast
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag oroar mig för
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Mina Intressen











/Sophie




Liseberg!

2012-06-01 @ 15:25:33 Vardag
{ 0 Kommentarer }
WOHO, imon ska jag till liseberg med fritidsgården tillsammans med Tova, Hilda och Frida, det kommer bli otroligt roligt! Vet inte riktigt om det kommer regna eller inte, alla säger olika men vädret visar regn, dåååligt. Men jag kommer lägga upp några bilder från liseberg, fast dom kommer vara mobiltagna eftersom jag inte tänker ta med mig min kamera.
Har precis cyklat hem från skolan i spöregn, sitter i mjukisbyxor i soffan nu och väntar på Malin, Tova, Ellen och Sesselja så vi kan spela in en film till skolan, det ska bli rooligt!



Vilken är din favorit på liseberg? Kommentera! :)

/Sophie

RSS 2.0