FRIDAY

FREEEEEDAG!! ÄNTLIGEN! Satt precis här och tittade på klockan och tänkte "Åh nej snart måste jag gå och lägga mig och gå upp tidigt imon" sen kom jag på att det är helg :D
Idag har jag faktiskt inte gjort någonting, mer än att gå i skolan då, har bara slappat hela dagen, men sen kom farmor och farfar hit och då köpte vi lite mat som vi satt och åt ute på altanen.
Imorgon så ska kanske jag och Sophie träffa en kompis från när vi gick på teater som flyttade till Norge, hon kommer till Sverige i helgen och ville träffa oss, så hoppas det blir så!
Sen på söndag ska jag till Ullared, det längtar jag till, har en massa saker jag behöver köpa, så får fixa det då.....





Här kommer en oredigerad bild på mig, Sophie och våra tyskar, Kim och Anna.




~ Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0