Goodbye my lover, goodbye my friend

Min dag idag har varit ganska seg, inte gjort så mycket, skolan sen hem duscha, datorn, sen kom mormor förbi en sväng helt random med ett paket sandwich, så gullig hon är! Det var väl allt, snart så ska jag göra mig iordning och lägga mig och läsa den jäkla boken vi alltid ska läsa så mycket i till läxa.

Och så ni bara vet så ska vi fixa en header så snabbt som möjligt! Och så ska vi fixa lite andra små saker också ;)
Och jag tänkte också att någon ska förmodligen berätta att Sandra inte är med på bloggen längre, så nu är det bara min, Sophies och Malins blogg! :)



Gammal bild Ronja tog på mig för ett tag sen.......



~ Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0