~ HILDA ~

Hejsan svejsan, det är jag som är Hilda!
Jag är en helt vanlig tjej som bor i Växjö med min mamma, pappa och storebror.
Jag är inte riktigt 14 år än men om några månader, då du! Jag älskar One Tree Hill, kyckling, sitta vid datorn, lyssna på musik, rita och måla, Gossip girl, spela teater, The vampire diaries och att bara vara med vänner. ♥
Jag antar att mina kompisar inte riktigt skulle beskriva mig som "en helt vanlig tjej", mer typ onormal. Jag kan bara säga att jag gillar att skämta och vara oseriös.
För min del så kommer det kanske inte bli så långa inlägg i bloggen för jag är inte så bra på att skriva sånt, men några blir det väl hoppas jag. (:
Okej, nog om mig!
Hoppas ni fortsätter läsa, puss och hej! ♥

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0