Varför just nu!

sitter och lyssnar lite gammal musik! och börjar typ gråta... alla minnen kommer upp i huvudet.. och jag ångrar jätte mycket i mitt liv just nu.. typ bråkat med den kompis som man sen förlora,r... lärt känna helt onödiga personer som bara gör allt till piss.. och massa annat.. fast jag älskar mitt liv oxå! och visst det finns ju roliga minnen med! ALLA minnen med gammel klassen T.ex.!! :(, Alla övernattningar! hahah!! ALLA skratt och DAMP annnfallll!  Jag älskar er alla som gör mina dagar roligare och min sov stund sömnigare! heh.. NI gör allt bättre! även nu när jag är ledsen!  nu måste jag gå och tagga inför match ni få ha det bra!




// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0